איך ממשים את הביטוח כשצריך בחברות הביטוח השונות?

לא חשבתם שיקרה..אבל קרה...מה הכלים שלכם בחברות הביטוח השונות?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא דבר חשוב ודורש מחשבה, לעיתים איננו זול ולמעשה אנו מקווים אף פעם לא להשתמש בו.
אבל מה קורה כאשר כן צריך להפעיל את הביטוח?
המדריך הבא נכתב עבורכם בכדי לעזור לכם בהתמודדות הבירוקרטית עם חברות הביטוח: הכרת התהליך וההבדלים בין החברות השונות תסייע לכם להסדיר את ענייניכם במהרה, לקבל את המגיע לכם ולחזור למסלול המיוחל.

בשבילי טיול מתחיל בפנטזיה. בפנים ניצת רעיון משלהב, ציור מופשט של הרפתקה ללא פשרות. כשאני מתעמק בדקויות ומחדד את פרטי התוכניות אני מקפיד לחשוב על הכל: בחירת המסלול המלהיב ביותר, פתרון תקשורת לוויינית, אפשרויות תחבורה, הזמנת מקומות אירוח שווים והתאמת לוחות הזמנים לכדי טיול יחיד במינו.

אבל אם גם אתם כמוני, מהמתכננים, בטח כבר הכרתם את המכשול הגדול שלנו: מרפי. חוק מרפי קובע כי "כל דבר שיכול להשתבש – אכן ישתבש". זהו העולם הלא-צפוי בו אנו חיים. ככל שנתכונן, נשאר פגיעים מידי צירופי המקרים וחוסר מזל שעלולים להציב בפנינו קושי בטיול. בין אם הכבודה אבדה או התעכבה, התיק נגנב, נפצעתי בטרק או חליתי והייתי זקוק לאשפוז...

מה עושים כאשר התוכנית משתבשת ומגיעה העת לדרוש את המגיע לכם מחברת הביטוח?

תקראו את הכתבה עד הסוף ותקבלו את כל התשובות מסוכן הביטוח של ZEBOOL

אז איך זה עובד? איך משלמים? איך מקבלים החזר? מתי?

תהליך תביעת התשלום משתנה בין החברות השונות.
חלק מהחברות מספקות כרטיס תשלום, לחלק יש אפליקציה שניתן להעלות קבלות ולקבל החזר כמעט מידי, וחלק עדיין עובדות בטפסים ידניים או מקוונים.

שאלות ותשובות נפוצות בנושא מימוש ביטוח הנסיעות שלכם ומה אומרים המומחים של ZEBOOL

שאלה: איך משלמים על הוצאות על ובעת אשפוז? הוצאות אלו יכולות להגיע לסכומים גבוהים...

בכל חברות הביטוח בעת אשפוז כל ההוצאות משולמות על ידי חברת הביטוח ישירות בהתחייבות מול בית החולים.
כך גם בהטסה רפואית ופינוי רפואי אווירי, יבשתי או ימי.

איך מאתרים מרפאה, רופא או בית מרקחת והאם ניתן להתייעץ עם רופא במהלך הטיול?

חלק מחברות הביטוח מספקות פלטפורמות לשני שירותים:
שירות צ'אט עם רופא או שיחת וידאו אונליין: השירות קיים בחברות הביטוח מגדל, הראל וכלל ומאפשר בעזרת אפליקציה או בטלפון להתייעץ עם רופא מיידית.בפאספורטכארד ניתן להתייעץ טלפונית.
שירות איתור רופא או בית מרקחת: קיים כמובן גם באפליקציות של מגדל, הראל וכלל אך גם פספורטכארד מציעים שירות דומה באפליקציית התשלום שלהם.


אז איפה טמונים ההבדלים הגדולים?
במקרים פחות חמורים כגון ביקור רופא או רכישת תרופות שלא במסגרת באשפוז. כמו גם כבודה שלא הגיעה בזמן.

בפספורטכארד יש כרטיס תשלום. כל מבוטח מקבל כרטיס תשלום ובמקרה הצורך יש להתקשר אל פספורטכארד או לבקש דרך אפליקציה ולקבל אישור והם מטעינים סכום על הכרטיס ואיתו ניתן לשלם.
זה לא שניתן לשלם על מה שרוצים ללא שאלות – עדיין יש לתאם את התשלום מראש עם פספורטכארד ולקבל אישור.
באפליקציה של פספורטכארד אפשר להטעין את הכרטיס, לאתר מרפאה ולאתר בית מרקחת.
לפרטים נוספים, צפו בסרטון ההדרכה של הכרטיס הנטען מבית פספורטכארד:
https://youtu.be/8eQ5MYif2CU

בחברות הביטוח מגדל, כלל והראל ישנה אפליקציה ייעודית המאפשרת התייעצות עם רופא, איתור מרפאה ובתי מרקחת.
האפליקציה גם מאפשרת קבלת החזר מיידי במקרה של ביקור רופא, רכישת תרופות ואיחור מזוודה.
במקרה הצורך משלמים ומעלים מייד את התביעה לאפליקציה והחברה משלמת החזר בתוך כמה ימים.
לפרטים נוספים, צפו בסרטון ההדרכה של אפליקציית מגדל:
https://www.migdal.co.il/travel-insurance/migdaldpay
צפו בסרטון ההדרכה של אפליקציית כלל:
https://www.youtube.com/watch?v=m-Sc0iO0TCs&feature=youtu.be
מידע אודות האפליקציה של חברת הראל בחנות האפליקציות של גוגל:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.harel.droid


בחברת הביטוח הפניקס יש פורטל הגשת תביעה אונליין, כלומר ניתן להגיש את התביעה באינטרנט בפורטל בכל זמן.


בחברות הביטוח שירביט, מנורה והכשרה – התביעה מתבצעת על ידי הגשת טפסים חתומים וצירוף קבלות בעת החזרה לארץ.


מה קורה במקרה של אבדן, נזק או גניבת ציוד?

בכל מקרה של אבדן או גניבה של ציוד יש להביא דוח משטרה ולהגיש תביעה אחרי החזרה לארץ. ככה זה עובד בכל חברות הביטוח במקרה זה.
החריגים בנושא זה הם חברת הביטוח מגדל שמפצים גם במקרה של נזק לציוד ולא רק אבדן או גניבה.

אתר ZEBOOL מבצע עבורכם את ההשוואה המפורטת ביותר בין פוליסות הביטוח של החברות השונות. בלשונית השוואות הצעות הביטוח סיכמנו לכם בפירוט מה נכלל בביטוח הכבודה, מתי נחשב איחור, כמה מקבלים החזר, מה הגבולות וההשתתפות העצמית ועוד.

שם פרטי
דואר אלקטרוני
שם משפחה
טלפון
איך אפשר לעזור?
שלח הודעה
שולח...
קצת סבלנות...ההודעה נשלחת ברגעים אלו.
הודעה נשלחה!
אחד מנציגנו יחזור אליך בקרוב